Nurses vs. patients

02.08.2011 11:33

- Сестро - моли болният, - дайте ми някакви приспивателни хапчета!
- За съжаление свършиха, но ако искате, мога да ви дам моето плюшено мече...

***

Съвестна медицинска сестра буди заспал пациент:
- Господине, събудете се, забравили сте да си вземете приспивателното!!!
***
 
Оздравяващ болен признава на сестрата:
- Така ви обичам, че изобщо не искам да оздравея.
- Не се притеснявайте - отговаря сестрата. - Няма да оздравеете скоро. Лекуващият ви лекар също е влюбен в мен и видя как вчера ме целувахте.
***
 
Медицинска сестра върви по коридора в отделението за слаботелесни и чува отнякъде:

- Помощ! Помощ!
Влиза в стаята, оглежда се... не вижда никой. Пак се чува:
- Помощ! Помощ!
- Откъде викаш? - пита сестрата.
- Тук съм, под тапетите!
Сестрата отлепя тапета и измъква от там един слаботелесен.
- Как попадна там?
- Една хлебарка ме замъкна.

***

Една медицинска сетра се грижи за пациент. Минава нейна колежка и я пита:

- Това ли е боксьора, който го блъснал моторист?
- Не, това е моториста.

***

Д-р Кашеш започва работа в нова болница. Д-р Тараликлиев го развежда. Минават покрай една стая, в която пациент мастурбира.

- Какво е това? - попитал д-р Кашев.

- Пациентът страда от болест, при която трябва да мастурбира 58 пъти дневно, в противен случай топките му ще се пръснат. - отговорил д-р Тараликлиев.

Продължили и в следващата стая една мед. сестра правела свирка на друг пациент.

- Господи! Какво става? - възмутено попитал д-р Кашев

- Същото състояние като предния пациент, но по-добро здравно осигуряване.